lång, rolig, men, aaa

En lång lång dag. Som sätter sina spår. Börjar o6.30 med. Ja. Det har varit mycket jobb på tre dagar... Det gick bra ändå tills elfter timmen började, och städningen av korven. Då gick luften ur mig. 9-20. Inte ett pass jag tänker göra om. Kom hem, åt, såg andra avenyn och nu ska jag försöka sova. Har alla förutsättningar utom en. Tankarna som virvlar, som hållt mig vaken två tre nätter i rad nu.

Många elaka, lika många besvikna, några ledssna, några rastlösa, ett fåtal som får mig att le, och en evig längtan efter något jag börjar sätta fingret på men inte kan få. Great. Mitt liv i ett nötskal. Jag har börjat skaffa en plan iallafall. För hur jag ska kunna  lämna dårhuset, skaffa mig eget OCH resa en månad till australiens stränder i höst. Jag har dock ingen att åka med. Men det får lösa sig. Huvudsaken är att planen finns.

Nu jäklar längtar jag tills söndag ca klockan tre. Då kommer jag stå och titta upp på stötens backar. Och känna: Andrum! ( Och säkert en gnutta rastlöshet).


Have a nice life, är vad jag vill säga men inte kan. Någon borde ändra på mig, men jag vet ju att det inte går. Jag kan inte be om ursäkt för hur jag känner. Inte heller för att andra gör mig illa så lätt. Det är dom som borde dra. Den som ger en mest lycka, ger en också mest olycka. Va fan.

Kan man inte få det ena utan det andra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0