Jag är för snäll..

Imorrn väntar ett mojjepass. 9-20, endast kassa! Vad tänkte jag på? Måste varit chocken över hur trevlig och glad min elaka kassaledare var idag. Hon var till och med...hum. Trevlig. Bedjande. I like it :)Fck välja raster själv med. wow.

Jag kommer iaf dö imorrn. Ska göra mitt bästa som alltid.

Nu måste jag verkligen sova. Får se om det blir ett sista besök imorrn. Annars är det två veckor emellan. Gud. Varför känner jag mig så rastlös?? Ändå sen jag lämnade " mitt gamla liv". Efter helgen vart allt upp och ner.

Jag vet inte om jag gillar de?

Sagt igår:
J: Nu kom min dejt!
M: Vaa?
J; Ja! John Blund såklart, vem trodde du?
M: Vem vet. Vad du har i kikarn.

Ack, du har så rätt. Eller hade. Som sagt. Allt ändrades. Positivt eller negativt? Det visar sig nog ganska snart..

Godnatt med er.



Upp och ner. Dock med Bus:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0