En liten musikquiz för mitt humör

När folk frågar mig vad jag lyssnar på för musik, svarar jag alltid att det är helt beroende på humör! Just nu har ag en stor blandning låtar på, och tänkte se om ni är duktiga nog att lista ut vilka låtar det är :) Bara för att fördriva tiden innan jobbet :) Hihi

1. ...om du nånsin sviker mig, fast jag gett dig allt du önskat allt som du vill ha, då ska jag jaga dig, vinna dig...

2. ...your tears don't fall, they crash around me...

3. ... falling around i can't get through my day, thoughts of you just keeps consuming me...

4. One more kiss could be the best thing, one more lie could be the worst. And all these thoughts arenerver resting..

5. ...Vi kan bara bara dricka varm choklad
bara bara blåsa såpbubbler
bara bara säga helt fel sak
Vi kan bara bara ta en promenad...

6. Hallå vad är det här som händer? Mitt hjärta vrider och det vänder. Hallå kan detta våldet stoppas, vad gör du med mig får jag hoppas?

Oj nu måste jag rusa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0