Cg väntar återigen på mig..

..Och jag kommer komma dit med ett leende på läpparna, om än lite trötta ögon! Fattar inte att jag ska gå o va trött, men inte kunna sova, blää.Vaknade tjugo över 8. Klockan stod på nio. Då går man ju o är halvseg. på fyra dagar har jag vaknat utan klocka nu, det är iofs skönt, men inte timmar innan man SKA gå upp!

Ikväll väntar hela sörpingsgänget på mig (eller kanske inte bokstavligt) för Nockis ska fira in sitt 21a år:) Kommer bli kul tror ja, Fie följer med och är nykter (tror jag iaf haha). Jag börjar ju sju imorrn så de kommer bli svårt att åka därifrån sen!

Imorgon väntar trappan, tror jag! Hoppas jag...Det ska banne mig bli bra har vi sagt!

Igår fick Faton läsa min egen version av dagens ros, som jag skrev här på bloggen, tror det uppskattades:) haha! Igår kväll var det Martins tur att få vara min humörhöjare och även han lyckades väldigt bra, somnade utan problem och utan för mycket snurr i skallen, härligt :) Ikväll kommer nog macke vara den som får fixa humöret. Och jag tror att ikväll kommer de verkligen behövas! Imorrn är det Sandras tur igen, haha. Får gå runt lite;)

Nu ska jag äta frukost, och plocka iordning lite på mitt rum, sen ska jag börja leta lägenhet!

Ha en bra dag i det det grå blåsiga kalla vädret! Kom gärna o säg hej på cg!:)

Puss & Kram!



Och vi saknar sommardagar 07..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0