Alla är egentligen rebound..

Och så kraschade allt. Eller allt var att ta i. Men jag sitter mest i chock tror jag.
Och någonstanns inom mig mår jag riktigt jäkla illa. Precis när man kommit över sin första stora kärlek, då ska man släppa taget som den som gjorde det möjligt. Ett rebound för mitt rebound ni. .

Som Sandra sa: Alla är egentligen rebound till man hittar NÅGON.

Och det kanske är sant. Jag muttrar mest om varför jag måste sitta i den här sitsen igen.

Och jag önskar att jag  bara kunde få skratta.

Nu är det en ny verklighet, tillbaka från semester, och den slog mig. Hårt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska få skratta igen. Sandra fixar.. :)

2009-03-25 @ 00:43:32
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0