The Sun is shining on me

Vart en dag på vikbo med Pärlan och Sandra, ett dopp i deras grannars pool och en barbacka tur på Pärlan. Mysigt.  Åkte hem och tvättade cykeln, som någon till min stora förargelse hade luftat imorse, kul skämt! inte:( Nu blänker den fint iaf. Pappa och jag åkte och käkade i skarphagen, planka vart mums:) Skönt att sitta ute, även om jag huttrade lite på slutet. En kopp te hos farmor med lite allsång hann vi också med :) 

Hittade en lägenhet idag med! Hoppas jag får en visning! iofs bara en etta men inflytt direkt!
 Hoppas de kan va något! =)

Puss och godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Njaa han törs ju inte ens gå i en vattenpöl, det kan man väl inte kalla badkruka? :P

2009-06-30 @ 11:43:42
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0