Premiär i Förbutiken!

Idag var premiären! Min första officiella dag i Förbutiken. Oj vad jag har lärt mig om återköp, cigg, snus, spel, kross bla bla...Huvudet är fullt, nästa gång jag jobbar öppnar jag! Ensam! Huh! Men det är skoj:) varje kund är numera en utmaning och det gillar jag:)

Åkte och kollade bilen efter jobbet, som blev en besvikelse. Killen kunde knappt svenska, dom hade spraylackat över rosten. bilen drog helt ¨åt höger, annars var den okej. Men trots att vi prutade ner till 14500 så blev det ingen polo. Han kändes för oseriös. Får se om den är kvar, kanske kan pruta lite till då, och i så fall tar jag den nog!

Det blev staden med Emlan, är i valet och kvalet på ny telefon eller laga skärmen på den gamla(900:-) vad göra? Alla sms, bilder och telefonboken försvinner iaf då..

Nu är jag hos Eme i hennes nya stora lägenhet och wow.- Den är NICE! Vill ringa hyresv'ärdar imorrn! Men får vänta till nästa vecka iaf. Nu ska vi se film,. äta oss tjockare påå godis och mina trötta., trötta ben ska äntligen få vila!

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0