Underbara dag

Min bästa dag på länge! Har njutit av ledigheten till fullo! Vaknade tidigt, åt frulle hos farmor, åkte ner till wasaparken med johanna, skrållan och goliat och solade. Sedan bio med brorsan, såg Harry potter, mycket bra.

Sedan direkt till sörping,hann med en glass med munken, innan det blev mat hos johanna. Sedan åkte vi till hennes land, fikade med hennes farmor och farfar och åkte båt med hennes pappa. Älskar båtliv! Ska skaffa en båt i framtiden!:)

Nu har vi kommit tillbaka till Joahnna, utebio stod på schemat, men vet inte hur kvällen slutar, alla är så svensson i norrköping, får rycket. Tråkisar! Och imorrn sket sig min långa underbara dag i solen. Suck. Eller. Det ska den inte få göra. Tyvärr barnen. Men jag pallar inte. Måste f¨å vara ledig jag med. Johanna! Vi har mycket roligt frammåt!

Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0