Mysdag i regnet

Idag har varit en riktig innedag, det har ju regnat hela dagen! Har haft en tjejdag med några av mina favoriter. Först kom Becca, vi gick ut med katten, bakade och kollade film, som jennifer sedan joinade. Sedan gick ängeln och jag och jennifer tjattrade en stund, sedan kom sofie hit med:) Vi pratade mera, såg gustav 2, och gick en promenad för att lämna sofie där hon skulle bli hämtad. Gick en långpromenad med Jenn sen, och nu kollar vi på So you think u can dance.

Nyss hände något jag tycker var obehagligt. Det är ju så att Petra som bor här, har en son som också har nyckel. Hon förvarnade mig om att han kan komma o kolla posten ibland. Så nyss, tjugo i elva, ringer det på dörren! Öppnade, Där stod en tjej och en kille, dom sa hej typ o väntade på att bli insläppta. Så jag backade försiktigt och först då sträckte hon fram handen och presenterade sig. Då fattade jag vilka dom var. DOm kom in och skulle hämta ett dataprogram, så gick dom runt här bland mina grejer i rummet där jag sover, och mina grjer ligger typ överallt. Kändes som ett brutalt intrång :/ Schysst stil. Okej om dom kommit tidigare men tjugo i elva??

Usch. jag har dåliga känslor i den här lägenheten...

Annars har dagen var bra faktiskt! Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Becca

Vilken stil att komma vid tjugo i elva.. man kan faktiskt ligga och sova så dags :S

2009-07-22 @ 09:17:12
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Fie

Men va dumt o komma så sent! Framförallt att inte säga direkt heller vem man är, det kunde ju ha varit vem som helst. Dock så var det väl bra att de ringde på först istället för att bara kliva in. Men ändå.. Förstår att det måste ha kännts obehagligt!

2009-07-22 @ 13:45:23
URL: http://sofiehellberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0