Knasiga saker

Ja herregud. En hel del knasiga saker händer och jag runt ikring mig! Igår var Love och Niklas här, och tillsammans med Jenn och Johanna såg vi två filmer, en skräck och en "komedi". Vet ni hur RÄDD jag var? Vet ni hur JÄVLA RÄDD ja blev när Johanna som sov bredvid mig inatt, lägger handen på min axel i sömnen? SJUKT RÄDD är svaret!

Och en del konstiga grejer i helgen. Och tjaa, en del grejer på msn. Jag dör här, av skratt. Alltså. Jag lider med dig. Men kan inte sluta skratta.

Kristinas kommentar var " Du träffar så skumma killar Jossan". Hum. Antar att det är sant även dom ibland inte väljer skumheten själva..

Iaf. Kollade en bil idag. Pappa o Pirre var med. Jag vill ha den, trots lite rost. Och jag red med Felicia =) Och! Jag börjar längta hem, liiite bara. FIck mat hemma idag, kackas " men ska du inte komma hem och äta idag" kändes fantastiskt bra..

Puss och godnatten från både mig och katten!

Kommentarer
Postat av: Linuz

Sluta skriv på msn, lägg dig istället:D.......Kul att se det roliga i det hela iaf.....kram

2009-07-28 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0