Flytt i all sin glans?

Nu har jag flyttat! Det känns sådär faktiskt. Kom dit och upptäckte att jag inte har internet, trots att hon sa att jag skulle ha det. Deras "dongel" är utlånad. Tack tack liksom.:( Katten jamar mycket, river ner saker på nätterna så jag jag sov inte så gott. Det blev inte lika underbart som jag trodde. Men men. Ikväll får oskar komma och hålla mig sällskap, klarar inte av att vara ensam. Usch för det. Imorrn stänger jag, sen blir det eventuellt utebio med sofie, roligt!

Anna bokar resa ¨åt oss idag eller imorrn med. Tunisien 23-30 september. Kommmer hem min födelsedag. Yay.
Ska föra över pengar och åka o jobba nu. Ring mig gärna, jag behöver de:(

Kommentarer
Postat av: Anna

UNDERBART med resa!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-14 @ 13:42:10
URL: http://kanervas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0