Busy days:)

Oj oj, det händer saker hela tiden.

I fredags skulle det vara picknick med myspojken och bad, dock var inte vädret på vår sida, men vi badade ändå i Morängen, se åkte vi hem och hade en mysig hemmakväll med bra film, godis och tjaa, trevligt sällskap såklart;)

Igår var jag och red med Johanna, och hon med mig haha. Kanon var det, provade Flash, johannas häst, det var askul, även om jag kände mig som en total nybörjare! Haha:) Spontaniteten satt i och det blev att åka direkt ner till viken för bad(som inte blev av för min del) och dans och festande på karnebåtfestivalen. Dansade hela natten, träffade någon jag inte sett på länge med blandade känslor, och allt slutade slutligen i frid och fröjd hemma i sängen hos mamsen.

Idag vart det bio med Melcher, MIn lilla prins. McD först med var populärt. Myspojken följde med och Melcher har nog fått en ny idol tror jag;) Efter att ha lämnat melcher vid bussen gick vi hem, sen bestämde vi oss för att trotsa tröttheten och åka och spela pingis och biljard. Kul! Så söt är du!

Nu är jag trött! JÄTTETRÖTT! Ska sova nu, och drömma fina drömmar. Men en sak till! Jag slipper härifrån i tre veckor! Åh vad jag ska njuta! Jag och en liten kissemisse! Mihi. Porten bredvid Jenn, åh min underbara vän, du är bäst!

Puss på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0