Snö = pulka + bastu = Snörullning!

Hihi! Efter en dag på stan, kom jag hem och for bort till paprikabacken. Där mötte jag upp Jennjong för lite barnsligheter :) Haha! Vi åkte stjärtlapp, vilket gjorde väldigt ont där bak, snödjupet var inte riktigt tillräckligt för stjärtlapp ;)

Sedan avrt det en kopp choklad med grädde, bastu, och då fick jag för mig att inviga snön med att springa ut i mina underkläder och rulla i snön! Det var svinkallt, dock fegade Jenn ur, var mycket besviken på henne:P Haha. Great dag. Mycket telefonprat med, gud det är spännande att se vart detta kommer sluta.... hihi :)


Den andra bilden med mig på är tyvärr inte riktigt gjord för att visas offentligt. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0