Se upp i Åre!

För här kommer fyra glada vilda Norrköpingstjejer som ska liva upp det hela rejält!

Imorgon åker jag, Felicia, Julia och Johanna med tåg upp till Åre för att ha några trevliga skiddagar och spännade partynätter! Återkommer torsdag morgon ca 05.30. Härligt härligt. Då är det föresten dags för TE Event:s reunion part med kändistema. Någon som vill komma? Hör av er :)

Annars får alla ha en supertrevlig vecka! :)

Puss & Kram

Josefina

P.s Håll tummarna för att jag inte slår ihjäl mig på de blades jag lånat av brorsan. Är rädd att jag kommer hemhoppandes på kryckor = inte okej... ;) D.s

En liten bild från heeelt fel årstid;) Jag är ju lite bakoch fram ibland. Och ibland upp och ner.. ;)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Ramla inte o slå dig där uppe nu. Uppdaterat min blogg nu o börjar bli färdig med designen, dock några grejer kvar. Åk försiktigt! kram

2009-01-11 @ 23:44:45
URL: http://brandtberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jepp, blev viking tillslut men vi trodde vi skulle åka silja först :P

2009-01-18 @ 19:02:58
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0