Ny vecka - fortfarande sjuk :/

Inne på 8 dagen nu, fortfarande sjuk. Jobbade ju tors,fre och lördag. På fredags eftermiddagen började jag bli hes, ¨på lördagen var det illa, då tappade jag plötsligt rösten helt där i kassan, fick viska o anstränga mig, det gjorde ont. Det värsta var att kunderna stod och smålog. Jag svarade med att jag visste hur jag lät, de skrattade och sa alla samma sak  " Vart det hårt igår?";) .Usch. Är det vad dom tror om mig..

Har typ bott ute på Vikbo i helgen, i fredags var det jag och grabbarna, i lördags kom Sandra också:) Vi gjorde egen pizza, mest killarna gjorde den, jag rörde den aldrig förutom när jag skulle äta. Snacka om att bli bortskämd. Det var den godaste pizza jag någonsin ätit :) Och jag gillar inte hembakt egentligen..

Vi drack oss iaf lulliga på vin, bråkade om vem som skulle sova vart, spelade spel och tja snackade skit. Mycket trevligt. Söndagen blev bakisdag med två filmer, pizza till frukost och lunch, och sen var det dags för mmig att åka hem. Fick kackas lasange, oerhört smarrigt, och sedan gick jag över till eme. Vi pratade också skit o ett par timmar, och sen sov jag en kort sömn.

Telefonkö i en timme utan att komma fram till vårdcentralen imorse,, kacka tror att jag är på väg att få lunginflammation. Skoj! Ska gå ner dit nu och kolla läget.

Dagens överaskning: Emma är hemma från dalarna! Har inte sett henne på säkert tre år! Åh vad jag längtar till imorrn! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den helgen var jäkligt mysig;) längtar till nästa gång! saknar dig

2009-01-26 @ 18:53:31
Postat av: Sandra

Nej, nej, nej då får den stanna hemma. Får se om jag tar med lilla kamren istället :)

2009-01-27 @ 01:07:06
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0