Några sjuka men mysiga timmar

Jag vart ju sjuk i söndags som sagt, mindre skoj. Dock kom syndabocken för oss alla som blivit sjuka, Niklas, hit igår. Vi hade de mycket trevligt, jag orkade ju inte göra så mycket, så det blev att kolla film typ hela em och kvällen. Lagom. Vart lite tomt här idag, är rastlös, orkar inte ligga still men orkar inte göra något heller.

Gjorde våfflor förut, men det vart inte så gott, upptäckte försent att vi inte hade någon sylt, mindre gott. Så jag fick för mig att slänga på lite mörk choklad. Ingen hit,, Grädden fanns ju där förstås men bara grädde o våfflor blir ju inte så himla smarrigt. Så jag slängde på lite kanel....Och sen kom jag på att jag har ju iaf hallon sorbet i frysen. Så jag tog de med. Snacka om udda blandning. Nästa gång ska jag kolla efter sylten först....

Vad har ni för er därute? Ge mig något att göra? :)

Puss & Kram
Josefina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nice design. Du har verkligen lyckats. :)

2009-01-20 @ 18:42:03
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Madeleiene

jag är också sjuk :(

2009-01-21 @ 14:24:52
URL: http://madduh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0