Mitt 2008! (Snodde av Bus, tyckte den var kul)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Aupairade, dock började det 2007. Borjade mitt riktiga arbetsliv.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gav några..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag tror att Sian hann få sin lilla flicka innan nyår.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej faktiskt inte.

5. Vilka länder besökte du?
England och Kroatien.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Lite mindre problem tack. Och jag tror att jag vill få chansen att ge ut det värdefullaste jag har..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29e feb, 15e mars, 30 september vilket var varldens basta fodelsedag. Sedan ar det nagra speciella dagar som jag inte kommer ihåg datumen på, men definitivt händelserna, hehe.

8. Vad var din största framgång 2008?
Jobbet pa Citygross tror jag. Barbacka ritt på Pärlan, smat hennes senaste framsteg.

9. Största misstaget?
Jag har nog inte gjort några direkta misstag faktiskt. Små snedsprång som jag lärt mig en del av.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var mycket sjuk där ett tag men nej inga skador, forutom några djupa jack i det bultande röda.

11. Bästa köpet?
Min 40 tums tv!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen. Shopping! Alkohol kanske, mer än tidigare år iaf. Haha.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Minns framför allt naågra fina ord i början av året, minns också frukosten på sängen på min födelsedag. Och faktiskt. Om man får räkna med det, vissa grejer på nyårsfirandet. hii.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Det vet jag inte. Finns det någon som heter: like a rollercoaster, eller kanske ombyte förnojer, eller varför inte, utan vänner och häst skulle livet inte vara värt att leva?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog lite ledsnare faktiskt. Men nu är det nya tag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ridit mer, träffat melcher och syskon o mor o far föräldrar mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gråtit över något som inte var värt att gråta över. Det var inte bara en grej...

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mamma,mormor o morfar, på citygross, på otten och slutligen hos pappa. Fab time!

19. Blev du kär i år?
Nästan...Tyvärr.

20. Hur många one night stands?
Det blev inga. Eller beror på.ehee.

21. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, men det har ju setts på datorn. Likaså andra avenyn. Ser aldrig på tv. Bara filmer!

23. Bästa boken du läste i år?
Oj. Stieg larsson läste jag i kroatien. Oj oj oj de böckerna borde alla sätta på sin att läsa innan jag dör lista!

24. Största musikaliska upptäckten?
Eum. Ingen direkt.

25. Något du önskade dig och fick?
En toppen födelsedag. Vissa andra saker som inte ska skrivas här, vissa hemligheter har man bäst inom sig.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja det vet ju vi alla vad det var...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Vaknade av världens bästa sång då barn, mamma och morföräldrar kom in med ¨sång och årta, vilket var helt oväntat. En hel dag på stan med mamma, middag på mimmis restaurang med supergod mat, supergod mat hos pappa senare på kvällen och mys med familjen!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det är nog en hel del, men har ändå varit med om mycket bra saker!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya. Garanterat.

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner framför allt. Felicia har faktiskt gjort mitt år en hel del, att få en granne på det sättet jag fick var toppen. MIna andra vänner som alltid finns där. Hum. Vissa pojkar. Melcher såklart som alltid, och Min vackra beauty pearl!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
HUm. Ingen direkt.

33. Vem saknade du?
Farfar en hel del. Och när jag var i England, alla här hemma, när jag kom hem alla därborta.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla citygrossare! nåja en del går lätt bort, Felicia och Johanna får räknas in i nya vännerskaran, bönder på vikbolandet, ickebönder på vikbo, eum. Kani och grabbarna såklart! Har träffat sjukt mycket folk! Bra folk!
Jag är hel nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0