Fortfarande i träsket...

Sjukträsket. Mådde sämre idag inär jag vaknade halv ett. Och jag vaknade endast för att Hampus kom hem...Illa. Jag är hemma för tredje dagen nu, om man inte räknar söndagen. Booring.  Jag var förbannad imorse, blir rastlös här. Jättefint väder, jag hade kunnat sitta på min pärlahäst.  Men ska kanske passa på att njuta. Som Jocke sa:

"Jag gillar att se förjävlig ut utan att behöva förklara varför."

Hum. Jag får väl hålla fast vid den tanken. Eller så ska jag göra iordning mina naglar, ögonfransar och ögonbryn. Så känns de kanske bättre. Jag kan ju hoppas..:p

Åh jag vill till värmen! Thailand? Jag och sandra funderar på att jobba gärnet med amssa stängningar och helger. Då kanske vi kommer iväg nästa vinter eller så.

Keep on dreaming.


Kommentarer
Postat av: C'

2009-01-23 @ 14:57:57
Postat av: Christoffer

Hej sjukling! Hur är det, börjar du bli bättre?

Va fint du har fått det. Gillar designen skarpt, e så sucker för gråskala o sen ögat här på sidan va bara så jävla läckert, fixat själv i PS? Såg du skrev om mig några inlägg ner, haha. Tack men ja vet inte om ja lär mig så fort, va inte så svårt ju, samma saker som återkom fast på olika ställen, och så har ja fler saker ja skulle vilja göra men har ingen kunskap om det just nu, får komma nån annan gång. kram

2009-01-23 @ 15:01:57
URL: http://brandtberg.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Blev någe fel först, jag som skrivit "kommentaren" postad av C', du kan radera både den och denna.

2009-01-23 @ 15:03:19
Postat av: Stephanie

hejhej snygg blogg

2009-02-12 @ 22:41:50
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0