Bortskämd och uppdatering

Till att börja med, jag vet att bloggen ser lite halv katastrofal ut. Mitt photohop fungerar inte men kan inte hålla mig ifrån att pyssla runt och prova en ny design, så ni får stå ut under provtiden. Så fort mitt photoshop funkar kommer det hända grejer:)

De senaste dagarna då...I onsdags åkte jag först till Sandra och red min Pärlahäst som var lite hum ointresserad av vad jag hade att säga, men hon hade sina stunder :) Tjejsnack med Sandra sen åkte vi till våran nyfunna vän från nyår, nämligen Niklas.

Han ( och jag lite) lagade en toppenmiddag, tre rätters, de var hur gott som helst. En film där på kvällen satt ju fint efter allt mat, vi såg hum nu glömde jag bort vad den hette. Kommer abra ihåg namnet på filmen vi inte såg. haha. Ja ja Hade en väldigt trevlig kväll iaf, var väldigt bortskämd, och det är ju alltid trevligt :)

På torsdagen åkte jag och Sandra ner till viken, lilla Engla fick träffa alla vildingar, vilket inte var så kul men i slutet av fredagen gick hon åtminstone ihop med Alfa och Sweetie. Framsteg! Tycker vi hade de lagom trevligt därnere :) Lite singtar och guitar hero igår gjorde oss hesa, mitt försvann till idag, Sandras försvann under dagen:P

Nu ikväll skulle jag packat det sista inför åre, men kom inte sååå himla långt alltså. Haha. Lite i taget är de som gäller. Bloggen och msn var roligare:) Fick Brandtbergskusinen att börja en blogg också: brandtberg.blogg.se. Han snappade fort upp hur hn skulle göra designen, vart faktiskt lite imponerad:) Tror han har gjort de där förut lite granna...::p

Nåväl. På sandras blogg kan ni se massa fina bilder: mepublished.blogg.se. Imorrn väntar City Gross på mig, 10-20. Great time, men jag klagar inte ( så mycket iaf:P). Nu väntar därför sängen!

Nighty night! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är klart hon kan göra. Men kan skicka alla bilder när du är inne någongång så får du dom som inte är undertecknade med mitt namn. :)



2009-01-10 @ 11:47:20
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Hallå! Hur går det med bloggen. Suttit och pillat o ändrat min nu lite i brist på annat o göra. Det är dock MASSOR lvar o ja fattar inte allt heller. Kolla in den o säg va du tycker...

Kram

2009-01-10 @ 15:41:23
URL: http://brandtberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0