Adjö 2008, jag kommer inte sakna dig..

... Jag välkomnar istället med glädje 2009. Vi firade in det nya året med lite nya bekantskaper, jag sandra och Kristina åkte till ett tjusigt hus på landet där vi träffade ett gäng trevliga pojkar, förfestande, skrattande, en bilresa full av förfärlig sång (stackars niclas som var nykter och körde;) ).

Haha stannade till och skulle önska gott nytt till martin och hans kompisar, men vårt sällskap var inte direkt uppskattat, så vi åkte snabbt vidare till Hanna och David. Tjaaa...en full sandra resulterade i en och en halv timms disskusion om saker jag inte kan berätta, just för att jag inte fattade någonting av vad hon pratade om;) Haha.

En puss på tolvslaget, och ni vet vad jag har sagt: Så som nyår blir, blir resten av året. Jag har en bra känsla för det här året. Det kommer stå för lite kärlek, vuxenpoäng och mitt liv ska välja väg in i framtiden;)

Somnade halv sju sju imorse, myspys frukost i det stora vackra huset, jag var nog mer nöjd än kristina, Sandra hade vi lämnat hos David och Hanna. Det hade aldrig funkat annars:P haha.

En liten tillbakablick på året 2008 är obligatorisk, den kommer imorrn! NU ska jag somna till gossip girl!

Puss & kram från erat lilla busfrö Josefina! ;)

Kommentarer
Postat av: Fie

Gumman nu är jag galet nyfiken! Tell me!! =) Ha det bra gumman min, jag kommer ju snart till Norrköping, då har vi tre månader på oss att umgås massor!!

2009-01-03 @ 13:13:24
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0