Shopping till max i goda vänners sällskap

Oj! Där rök 1700 kr av lönen. Och vips. Är helt sjuk glad över mina nya inköp. Det är värt att ha en sån här dag istllet för att småhandla resen av månaden. Är jättenöjd verkligen:)

Dagens inköp: Tre strumpebandshållare, fyra par trosor, en bh, en bikini, en klänning(het som sjutton), en bok(twilight 2an), ett par skor, Vin(riesling relax of course), present till snart firad person, och hum. Fick leggings och vantargratis från gina tricot, det tackar vi för!:D

Sandra och jag gick hela dagen på maxi, snyggt har det blivit under ombyggnaden, ska bi kul att se när det är klart. Lunch å donken, där vi mötte Emlan:) Lite mer shopping, sen bar det av in till stan, träffade Sani, min nya vän, och vi skulle ju då försöka fixa hemligheter. Tur i oturen dök tysken upp innan vi hittat något, så vi sällskapade en stund, bland annat med en fika.. En mycket smarrig söt fruktfdrink på coffehouse by george ( tror jag det var), och sedan vart det mer shopping. Vi promenerade hem till Sanis väldigt tomma lägenhet, ( tom eftersom han ska flytta), pratade en stund, sen tog jag mina påsar och satte mig på bussen hem:)

De har varit en trevlig dag och jag är nöjd med mina inköp! :)

Som ja sa; Vem sa att man inte kan köpa lycka?
( Mamma svarade: Men det blir dyrt när räkningen kommer...;) )

Puss på er mina härliga!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jossan!! Verkar som du har det bra hemma i Sverige! saknar dig och vara partykvallar. Nar jag kommer hem far vi ta igen allt, hehe. Puss och kram fran varmen /Anna

2009-03-02 @ 07:52:38
URL: http://nanstansiasien.varlden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0