Monstret är löst!

Det lilla kvinnoförbannelsemonstret kallat pms. Gud vad sur jag är. Märker direkt när de är på gång, blir skitsur, känner mig döensam bara för jag inte har hört något på mobilen på ca fem timmar, och saknar den jag inte vill sakna. Eller vill o vill. Jag gör de ju mest när jag är såhär. Vilket är taskigt.

Sur är jag på folk som inte kan göra som dom säger att dom ska göra, och ännu mer sur för att jag sitter här och väntar. Och väntar. Och väntar ännu mer! Gång på gång. Jg kan inte sluta, kan inte slita mig. Gaaah! Och bråkade lite med pappa också för omväxlingsskull, det höjer alltid humöret. Not! Jag ska härifrån...

Måste ju faktiskt försöka vara liiite positiv idag med, hur svårt det än är. Har träningsvärk, det suger. Inte så positivt kankse, men det betyder att jag varit duktig på träningen, ännu mer duktigt var de att jag faktiskt tog mig dit efter jobbet, fast jag mest kände för att åka hem till sängen. Har börjat cykla till jobbet nu, plus till mig. Och hade en bra men sjukt stressig dag på jobbet. Nåväl. Imorgon blir bättre.

Bara jag inte drabbas av läskiga besked på besöket hos fröken fånig, så kommer Sandra och jag ha en toppendag. Shopping förhöjer alltid mitt humlr. Vem har sagt att lycka inte kan köpas? Minn lön vart föresten toppenbra:) Sjukt myckt mer än väntat.:) PLUSPOÄNG!

Berätta vad ni gör för att döda monstret?


Jag försökte med choklad, men mådde bara sämre, eftersom jag sagt at tjag ska låta bli nu när jag är igång med träning o nyttigheter...:P

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Svar: tack men din blogg är jätte snygg!!!

2009-02-26 @ 16:16:30
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0