Ett dygn på Cinderella ;)

Igår var det då dags för den efterlängtade resan över till Åland!
13 stycken var vi, jag kände tre, men lärde snart känna de andra pojkarna, och flickorna lite granna. Bussresan upp gick fort, lite dricka och spännande samtalsämnen gjorde susen, haha. Kom dit, diverse småyra över vart vi skulle, Gustav och gänget gick till en bar i närheten medan vi i tjejtrion stannade kvar för att spana in folk.

Vi kom på båten och bestämde oss ganska snart för att gå o bubbla bubbelpool. Det visade sig vara ett spa, 230 kr så fick vi bubbla, poola, ångbasta, basta, ansiktsinpackningar och så vidare. Mycket skönt måste jag säga. Sedan blev det stressigt att göra sig iordning för den kommande natten, en god middag väntade först.

Smarrig fläskfile med olika såser och potatisgratäng typ, ruskigt gott! Vi var alla hungriga som vargar, och till personalens förtret smällde vi i oss förrätten på 10-15 minuter. Haha. Isak hade visst frågat om han kunde få en macka till, killarna tyckte portionerna var för små! haha. En snabb efterätt, sen var det dags!

Jag kan inte berätta så mycket mer än att det var en besvikelse med stora dansgolvets partymusik, men jag tycker faktiskt inte att u2 och ted gärestad är party....Mycket hit och dit mellan barer,, dansgolv, utedäck, och hytter.. Somnade tillslut efter femtiden när de fyra sjungande gästerna äntligen försvann. haha. Eller äntligen. Det var ju trevligt o så, men vi ville ju sova;)

Sandra väckte oss 10 imorse, pigg som en lärka som vanligt, jag var totaldöd. Väldigt dålig i kroppen, sådär lam ni v et. Något illamående o en savg känning av huvudvärk. great. vattenfalsakn var min bästa vän idag. En brunch med vickan, sen vart de karaeokebaren hela eftermiddagen, det var mysigt.

Det var ett bra dygn med både besvikelser och nya upplevlser som maxade. hehe;) Kan tä'nka mig att göra om de, men då vill jag ha mer partymusik!

Tack alla för trevlig resa! Hihi:) Det kankse kommer göras om nån gång i framtiden?

Nu ska jag sova. Har slumrat hela bussen hem men inte sovit. Godnatt med er!

Bilder kommer kanske på någons facebook. Det blir en spännande vän framöver....hehe:)

Och föresten. Har ni tänkt på hur gulligt det är när en kille fixar iordning håret på en för att det ska se riktigt perfekt ut, utan att ens vara medveten om hur mycket vi tjejer gillar att man pillar med vårt hår? Haha:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, en kanon kryssning tycker jag. det MÅSTE vi göra om. :)

2009-02-08 @ 20:14:16
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Bothén

Måste ju bara säga att musiken va kanon, va ja kommer ihåg iaf... Men du blir säkert lite äldre å får bättre smak snart :P

2009-02-21 @ 14:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0