Upplevelsebad, 22 mil och Tinowix

En liten spontantur till Örebro och Gustavsviks badhus med Lurvas blev det idag. Himla kul att komma iväg en sväng:) Även om det roliga förstördes en del av att Linus redan varit där, trodde att det skulle bli liiite mer spännande för honom. Haha

Åkte också och träffade Kristina somjag saknar mycket här i stan. Min barndoms-tränings-party-bakfylle-killproblemlösande kompis är 11 mil för långt bort! Och inte tänker hon komma tillbaka heller! Tråk! Men men. Får ju åka dit och ta igen allt snart igen. lite pizza och prat plus att vi fick se hur hon bodde. Inte alls fel! :)

Hann med en sväng till pappa också för andra kvällen i rad. Lite kakor, firade Hampus som faktiskt vart väldigt glad över presenten jag hittat, MYCKET NÖJD med mig själv är jag:) Så kul när man lyckas med presenter!

Ska fixa lite med julklapparna nu sen sova. kommer få en väldigt söt, ivrig vovve i min säng tjugo i 9 imorrn bitti! Nån timme eller två senare väntar min fina flicka på en ridtur. hiii:)

godnatt med er!



Jag och Tina för två år sen..senaste kortet? Nja,finns nog något mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0