Nu får vi hoppas att kurvan vänder...

Åhhh! Vaknade med huvudvärk imorse, och den har inte blivit bättre, snarare tvärtom!! Har legat totaldäckad i soffan hela dagen, och nu har jag feber också. Mår bajs. Min bankdosa har slutat fungera, min bil startar inte = nytt batteri, och min granne har fortfarande inte hittat nyckeln.

Jag har tvingat mig själv att kolla lite i kartongerna, hoppas att jag kan gå ner med dom imorrn. Har sagt det i en vecka nu. Bra josefina verkligen.

Tur att my sunshine kommer hem snart. i need her.

Nu är de fan nog med det här. Nu vill jag bli frisk, så jag kan jobba mer och börja träna, så endorfinerna kan sprida sig i kroppen. Dom existerar knappt längre och det stör mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Éndorfiner? är det dom lyckliga bacillerna? :)

2009-12-10 @ 23:36:05
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0