Life is not very nice to me today

Gaah! Presentkorten på stadium som inte funka, hosta som är värre, tror jag har vatten i lungorna. En bil som INTE STARTAR när man slutar halv tio, som gör att vakten får ta fram startkablarna och en Josefina som får köra två varv runt ytterkanten av stan för att ha en liten chans att kunna starta skiten imorrn. Kanske köpa nytt batteri?
En redan utnyttjad kampanj på en viss sida, gjorde att julklapparna blev dyrare igen. En räkning extra på försäkringen på bilen för att jag flyttat. Ett kommande eventuellt vårdcentralsbesök imorgon med tillhörande medicin. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Plus att jag skulle (ska!) följa med Sandra till landet efter 10-20 passet på lördag och festa. Och att jag jobbar 9.30-17 på söndag. Och att jag måste BÖRJA EN HALVTIMME TIDIGARE! bara för att jag måste göra frukost!! För sjutton. hur många vill ha frulle på en söndag?? typ fem pers??????åhhhhhhh Plus att jag har mensvärk så jag dör här snart. Som grädden på moset liksom.


Och sandra, du skrev inget på frågan i england, du var inte så glad på mig då, så hade inte velat läsa svaret. Haha. Och becca, jag kommer inte ihåg men jag tror att det var från kursen i London??


Åh! Och nämnde jag att min dator håller på att sakta dö en långsam död? eller att alla hatar min mobil för ingen hör vad jag säger...Ser ni hur kronorna rinner iväg fortare en den vildaste fors? :S

Åhhhhh jag vill hoppa över december( förutom den delen med julafton, juldag, och dagarna jag får ihop med mina underbara vänner utan att tänka på något annat).

Life keeps bugging me..

Kommentarer
Postat av: Becca

En kväll efter jobbet nästa vecka? :) Åker till Sthlm imorrn..

2009-12-10 @ 15:59:51
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0