CG @ Östgöta kök á la Julbord

Hade en mycket trevlig kväll inne på Östgöta Kök, Julbord ihop med i princip hela personalen. Så himla mysigt, kanonmat ( hade inte förväntat mig annat, detta måste kostat massor för vår nya kanonchef). Mumsigt. Jag gillade dock tryffeln allra bäst haha. älskar tryffel, finns inget bättre för chokladälskare som mig. Dock viktigt att den är rätt....finns alltför många tryfflar som inte är alls goda..

Lite underhållning och så, bilder kommer, kan lova att ni vill se bilden på gubben i tajt(alltför tajt) sparkdräkt... Tappade aptiten där ett tag när han kom in och man såg hela paketet som dessutom fyllts upp för att synas lite extra.. Mums. eller inte.

9-19 väntar imorrn, sen idolkväll med Fisen som kommer heeeeem! <3

Sov gott mina vänner!

En tanke till lilla farmor som tydligen blev inlagd, och tack vare akutens besökstider så är hon ensam där i två dygn. tragiskt, jag känner mig så hjälplös! Skulle livet vara bra, skulle jag skita i jobb imorrn och vara där hela dagen. Men ingen hjälps av de, eftersom dom inte skulle släppa in mig där. Fan. tänker på dig!<3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0