Bland Kamprad, Carro, stadium, betnér och brorsan

Tvätt och Ikea dag med Carro, flickan min, vilken kanongranne jag fått! Ibland har man tur!

Blev en sväng till Stadium där jag fick 30% idag tillsammans med alla andra människor som är släkt med någon på stadium! Blev en ny vinterjacka (everest, svart, inget speciellt, ändå kostade den 1300:-). En huvtröja, myspys och! SKIDOR:) Yeeaaah. Stöten nästa? Åre kanske??????:)

Sen blev det dags att infria min julklapp från världens bästa brorsa, nämligen att se Betnér live. Och vi vet ju redan innan att det kommer bli 90 minuter av skratt, och vi blir ju såklart aldrig besvikna. Visst, han är gnällig. Och rätt grov. Och vi älskar ju just den delen. Haha. Härligt! Tack brorsan min, jag är mycket nöjd!

Nu har jag plockat lite här hemma, ska dricka lite varm oboy och mysa ner mig i soffan i nån timme innan jag somnar.

Och vet ni. Jag älskar verkligen dom jag kan kalla vänner. Åhh ni är så underbara, ni gör mig så glad! Just idag har jag fyra stjärnor, Carro, Jenn, Bus och Linus ligger väl alltid på listan liksom. Men jag blir så glad bara jag tänker på er just idag!

GULDSTJÄRNEREGN till er!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag blir alltid glad när jag tänker på dig också! hihi. du är bäst :)PUSS

2009-12-03 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0