Bangar ni ur`?

Jag orkar inte riktigt känner jag. Upp och ner, HELA tiden, vem fan orkar? har inget att se fram emot heller, då suger livet ännu mer.

Jag vill åka upp och åka skidor och festa gärnet. Icke. Jag vill åka iväg nånannanstanns. icke. Jag vill till england. icke. Jag vill göra om mitt sovrum. I mars tidigast. Jag vill göra om mitt vardagsrum. I februari. jag får en soffa. om tre veckor.

Min lillebror åker iväg. Om 12 dagar:(

Jag och Jenn har försökt ordna värsta roliga spelkvällen tre gånger nu. Alla tre gångerna har slutat med att det är jag och Jenn. Kul förvisso, men inte vad vi tänkt oss.


Och nyår. Jag skiter snart i nyår. Bangandets nyår, från alla håll och kanter har jag hört. Jag vill parta med massa folk. jag vill nog till sörping. Så jäkla svårt att komma hem bara. blääää.

Köpte en oxfile för 100 spänn idag. Och jag är pank. Bra combo.

Spar plats åt någon annan, låt det vara tomt..

Det har varit tomt för länge juuuU! Helsike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0