Ute och slarvat igen =)

Nu har jag varit ute och slarvat igen, haha. Efter jobbet igår, åkte jag direkt med pappa och skrev på papprena för bilen. Numera är jag alltså bilägare:) wuhu! Sedan bar det av hem för mat , och vidare till Chrissen för kvällens party.

Fick pyssla med alla tjejgrejer hos Chrissen och tjuvlyssnade mycket och gärna på deras killsnack:) Inte ofta man får höra de! Hanna kom, hade väldigt trevligt, vi försvann vidare till några grabbar i stan och sluligen otten, där det dansades tills det stängde :) Hälsade på Jenn på McD också:) Mycket skratt, sedan slarvade jag vidare, och promenerade hem imorse nöjd över det fina vädret, men med blåmärken och rivsår som jag inte har en aning om hur de kom dit ;) Haha!

Idag blev det därför bakismat ala kebabpizza med Felicia, sedan systemet en sväng. På väg hem åkte vi förbi himpan, ja vart badsugen och Felicia tyckte att det var något vi skulle göra. Sagt och gjort, lite mer än ca en timme senare hade vi simmat 1 km ::) Proffsigt!

Ikväll blire munken och sen hem till sköna sängen! =)

Ses vi på munken?? =)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Va kul att du är bilägare! Nu är jag nyfiken!!! Vad är det för bil?? =) Love you

2009-08-03 @ 06:12:23
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0