Underbart kan livet vara ibland

Åh jag är så nöjd! Har haft en av dom bästa helgerna den här sommaren =)

Den har innehållit sammanlagt 7 timmar sömn sen fredag morgon, en förfest, ett ottenbesök, ett hugobesök, en efterfest, en tiiidigt morgonpromenad hem med frulle på mc d, en hsb dag där det bjöds på mycket aktiviteter och unehållning, god mat och bästa sällskapet! Jenn och Farmor: ;)

Den har också innehållit en fest i ett sjuttonhundratalshus, en besvikelse över att jag inte längre känner min vän som förr, mycket dans, mycket snurr med Gustav, gott vin med Jenn, av min helgönskan fick jag den gånger tre, och !  Idag var vi på Motocross SM!  =) Kuuuul! Jag, Jenn, Jenns pappa Putte, Linus och hans bror viktor. kul kul kul!

Ska ta tag i inbördeskriget i rummet. Och får inte glömma att röra i Herman! Mer om honom imorrn eller så! =)
Ikväll är det film hos Jenn, med sällskap från Linus, Karro och Keski =)

Bjuder på bilder från förfesten. Säger bara en sak: Fråga inte! ;)







Vi är ju sötast i världen. Haha.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

För det första: vad menar du med GOTT vin!?!? :P haha. Idag är jag så jävla förkyld. Åh..

2009-08-17 @ 12:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0