Inventering @ CG aug 2009

Dags för halvårs avtämmning! De flesta fasar för denna dag, jag välkomnar ett avbrott från kassan..Lättroad? Javisst.

Dagen började på bästa sätt. Chefen samlar till möte, svamlar fram lite ord, låter lite hes, vad nu?? Klämmer ur sig en ursäkt " Varför är det alltid bara jag som har kalas dagen före inventering?? " Ljuset går upp för alla! Han är bakfull! Haha. Nej men oj då! Han ser ut som han ska svimma. Eller spy! Oj han sätter sig ner på huk! Alla skrattar. Han famlar i luften, får tag i en stol som stöd. Flåsar, suckar. Oj. Vad vi skrattar! Och sedan reser han sig, säger att Micke väntar därnere, gå ni, jag ska hem och lägga mig en stund. Ehee. Andreas är kul ibland. Undrar vem vi får som efterträdare nu när han slutar?

Iallafall. Blev uppdelade efter schema denna gången, som tur var fick jag vara med Carro Möller, och tre från kfum, Faton blev får "boss" hehe. Kul! MEN. Kom jag på. Det innebär att vi får räkna vad, just det! Konserver! Fan...



Carro räknar..


Jag räknar...Finns det ett slut? (623 tonfiskburkar. Det var det högsta antalet igår)


Fick Sara till hjälp när vi kom till pasta korgarna..=)



Carro gillar visst att räkna pasta.. Hon strålar ikapp med solen! Hihi





Jag gillar pastan.. Den går inte sönder lika lätt som olivburkar. Man blir iallafall inte blöt om fötterna så man måste byta skor..Klumpedunsan..



Mumma mat. Eller? Inte vad jag hade hoppats på men är man hungrig så..



Världens roligaste chef, ser rätt nöjd ut. Såg inte mycket av hans vanliga gnälliga jag. Undrar varför? Åh just de. Han fick ju ha sällskap av två snygga tjejer;)



Det vart fnittrigt dagen igenom..



Och så här trött var Carro klockan 21. Haha. Hon svamlade tydligen på slutet enligt mina källor. Nåja  hon had ejobbat hårt ju:)

Hade tur. Fick gå hem redan 22. Och då hade vi spenderat mer än en timme med att plocka skräp och varor. NU är vår butik fin fin;)

Undrar om jag är där nästa gång? Säkert.

Kommentarer
Postat av: Becca

Det gula halsbandet kommer.. på bilden har han ju ett rött KOPPEL :P

2009-09-02 @ 21:44:35
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0