Förändring?

Åhh! Jag hatar när detta smyger sig på. Det lilla otäcka monstret. Ett rött litet fanskap som sliter tag i mig  nån gång i månaden och gör mig skitledssen. Verkligen! Känner mig ensammast i världen, speciellt nu när mina fina flyttar snart, några har jag valt bort, några har valt bort mig och usch! Jag ser mörkt på hösten som kommer.. Brukar ju vara positiv och kanske blir jag det igen, men blä.

Jag vill ha Förändringen med stort F!

Jag orkar inte med att bli besviken hela tiden, och eftersom ni är så många så är det nog hos mig felet ligger, och jag undrar verkligen vad det är. Eftersom ni tycker det är värt att leka med mig som ni gör menar jag. Säkert förtjänar jag det. Eller? Så fan heller. Är trött på att bli pissad på. Jag förtjänar bättre. Ingen är perfekt, varken ni eller jag. Men ni kan bättre. Om ni vill.

P.S. I Love You.

Kan vara världens vackraste film om kärlek.

P.s (2). Jag har nu flyttat hem igen, lämnat katten Skrutten till hans ägare som älskar honom, som tar ut honom i timmar varje dag, som låter honom gå överallt, kökbänkar,sängar,spisen, kylskåpet...FÖresten hittade jag honom i handfatet imorse. Och när jag duschat hoppar han alltid in i duschen. Fast han  inte gillar vatten...Och han kommer inte bli hatad för hans jamande hela mornarna. Eller hans ständiga hårande. Eller hans kramar...

OKEJ! Jag kommer kanske sakna krabaten en aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0