Min nya (farliga) sysselsättning!

Hihi. Nu när jag är hemma och verkligen bara har tråkigt, har jag hittat något roligt att pyssla med. Tradera! Haha. Sjukt kul att sitta i slutminuterna. Har hittat två hel underbara klänningar som jag vill ha, den ena har jag en liten chans på men den andra kommer nog skjuta i höjden på priset! Lite smycket kommer snart i min brevlåda, väldigt billigt:) Skoj är de! Nu ska jag åka till farmor och äta plättar. Har levt på mackor, te och kokosbollar. Dags för något som är aningen bättre. Matlusten finns ju liksom inte när man går runt som jag gör! Men farmors plättar...mmmMMmm

Blr att ta bilen dit något annat orkar inte kroppen.Förut idag sålde de ut alla grejer som stått i barackerna där farmor bodde för nåt år sedan. 20 spänn för snygga lampor två stycken i frostat glas, tackar! Soffbord 20 kr tack! Jimmy fick en soffa för 500spänn och vi får dela på allt porslin som kostade 200. Det var bestick, glas,muggar, potatisskalare, stekpannor, allt som behövs! Vissa saker, såsom skärbrädan slänger vi nog, inte så fräsch, men mycke ser helt okej ut! :) Jag är iaf nöjd med mina lampor och mitt nya soffbord! :D

Har solat lite försiktig på balkongen och läser numera en bok jag lånat av Anna, självbiografin av Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna. En tragisk och stundom underhållande bok. Tjock är den med vilket gör att jag är sysselsatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0