Förändring på gott och ont

Igår var jag ledig, vilket resulterade i ett snabbbesök hos hästarna med fie, sara och dominique, härligt härligt! Sedan efter att ha varit hemma en stund, tog jag bilen och åkte till sörping och Johanna för myskväll. Även Johan sällskapade, han var trevlig:) Jag käkade kebab, sen kollade vi tre plus johannas mamma o pappa på filmen Australia, mycket bra film! Kom hem runt tolvtiden med mycket reslust i blodet, australien i januari är vad jag funderar på nu:)

Idag vaknade jag tidigt, fast ganska lagom, fortfarande med en envis hosta som kommer ställa till på lungtestet på vårdcentralen om en timme. Men jag åkte iaf ner till Peggis och fick en efterlängtad klipping gjord, great! Känner mig väldigt korthårig nu, saknar mitt älskade långa, men det var ju lika bra att klippa bort det sm var slitet!

Hum ändrade planer igen framöver, Sandra lämnar visst staden på valborg, men åt fel håll! Jag som sett fram emot ordentligt festande på Örsåsa, vad nu då? Suck. Har redan bytt dagen en gång, kan inte byta igen. Jag hatar att jag hela tiden jobbar när andra är lediga. Det suger ordentligt just nu... :/


En före och en efterbild. Inte jättebra bilder, men borta är slitna toppar, och nytt är uppklippningen, sidbena och
snelug åt andra hållet! En fin v-klippning har jag i bak med, men den syns inte jättemycket! :P



Kommentarer
Postat av: Fie

Håret blev ju jättefint =) Söto! Vi får planera in en till partykväll tycker jag.. en mer icke-vit kväll för mig ;P hehe! Pussar!

2009-04-20 @ 21:22:48
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Fie

Håret blev ju jättefint =) Söto! Vi får planera in en till partykväll tycker jag.. en mer icke-vit kväll för mig ;P hehe! Pussar!

2009-04-20 @ 21:24:38
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Fie

Håret blev ju jättefint =) Söto! Vi får planera in en till partykväll tycker jag.. en mer icke-vit kväll för mig ;P hehe! Pussar!

2009-04-20 @ 21:34:49
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jovars. Jag ska nog köra lite rally snart igen, nu när vägarna är bra.. ;) Ne vet inte varför hon frågade.. kanske för att mina ögon var röda igår när jag kom hem och för att jag la mig tidigt, gick upp tigit och spenderar mycket tid på jobbet. Den här veckan har inte varit helt vanlig. :P Men men.. Jag har kul iaf. :)

2009-04-21 @ 00:03:49
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Fie

oj va många kommentarer det blev från mig :P haha.. så går det när internet inte vill som man själv vill :P men jag fick ju fram mitt budskap tydligt.. haha!

2009-04-21 @ 12:37:39
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0