En helt vanlig dag

Vaknade, frullade, studsade, duschade, sminkade, käkade, nördade,läste, blev masserad, ¨åkte till jobbet i rallyfart. 15 min till ringarum, femton minuter bara genom sörping, aj aj köer till max där. Lämnade hiphop, jobbade, tråkade, för lite folk. bilade, käkade, nördar, ska läsa sen sova! Godnatt på er!

Imorrn ska jag föresten till Sandra, vi ska fota om det är fint väder! Spännande! Kanske hoppa lite med Pärlan?! :O :) Bjuder på kort imorrn från helgen med, datan dog precis som jag lagt över bilderna och strömkabeln blev kvar i viken:(

Nehe! Återigen godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jepp blev endel bra bilder igen :) Vad svarade du på deras fråga då? :P

2009-04-14 @ 20:36:07
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: Fie

Saknar dig gumman! Vi får ta o ses snart tycker jag =) <3

2009-04-15 @ 21:52:30
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0