Det kan inte vara sant! Tittar igen..Oh no!

Ja, imorse vaknade jag med en konstig känsla av att jag sovit för länge. Konstigt eftersom jag sovit väldigt lite inatt. Tittade på klockan. Hjärtat dunkande. Kan de va sant? Tittade igen. Jodå. 06.32. Vet ni när jag skulle vara på jobbet? 06.30! gah! Det blev panik, hann knappt borsta håret och var där PRECIS när mary låste upp dörrarna klockan sju. BRA JOBBAT ändå Josefina :)

Jobbade på, fick straffjobba en halvtimme extra, sen åt ja lunch och pysslade, så var inte därifrån förs halv tre. Promenerade hem, de tog bara 45 min:)

Kom hem med för mycket energi, så tog årets första löprunda:) Det gick HÖGT över förväntan:) 25 minuter senare orkar jag fortfarande fortsätta eentligen, men det har jag inte tid med idag. Är stolt! Jag brukar dö lagom till vilbergen, nu orkade jag hela spåret runt plus en el del till:) vårruset nästa!

Nu ska jag duscha sen ska jag busa med Oskar :) Vad vi hiittar på vet jag inte ät, det kommer nog att innehålla mat iallafall för jag är hungrig! Resten får ni veta senare eller imorgon :)

Njut av solen!

Trevligt att träffa dig igår Anna! Du har varit mycket saknad. Känns som livet blev aningen ljusare, det beror nog inte bara på solen:)


På studsen i påskas


Jag och lillprinsen i påskas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0