Nej, jag har inte försvunnit....

Även om man kan tro det. Såhär länge har det väl aldrig gått mellan uppdateringarna om jag inte varit iväg. Har jobbat massor, sovit massor och tja allt möjligt...

I Lördags efter jobbet kom Sofie hit:) Så himla kul att träffa henne igen, helt sjukt att det gått ett år, men vi kan prata som om de vore igår. Drack vin (rött, vuxenpoäng där), och gjorde en egen drink minsann, mjölk, svartvinbärsaft och bacardi melon, mumma. Men det låter sjukt äckligt, jag vet, Men icke :) FIck sällskap av Jennifer, sen gick vi till världens bar och hämtade jenns jobbarkompis rikard. En söt liten 90a som förmodligen är helkär i Jenn. Men hon verkar inte fatta de...Träffade Oskar och Joel en sväng med, alltid trevligt. Sofie åkte hem, mycket trevlig kväll :)

Söndag var det dags för inventering! Haha vad ska jag säga. 10 timmar med 35minuters rast. Först en hel hylla men duschkräm, jag välte givetvis ut två på direkten så hella jag luktade duchkräm för killar, plus att golvet vart halt.

Sedan kom vi bort till godiset...Jag och Marielle var i par, hon är lite blyg den tjejen. John däremot, lärde jag känna fort. Han är precis som anton och olle är 89a, och otroligt pratglad upptäckte jag, har inte pratat med alls förut. Han vart väldigt trött på att räkna chokladen på andra sidan själv ( 15o st plopp, 150 st center typ) så jag hoppade dit och hjälpte honom. Det slutade med att vi räknade allt tillsammans och att han skrev på lappen samtidigt som jag började på nästa. Hade sjukt kul, skrattade mycket vilket säkerligen berodde på att vi var så trötta. Räknadde också ihop ca 1500 dubbelnougat och lika många pollypåsar....Men men. Det gick ju bra när vi räknade ihop, skrattade ju och sista halvtimmen när vi räknade varannan lät det såhär:

Jag: "30"
John: "32"
Jag;" 34"
John: "80"
Jag: Va?!!
John: "oj då,jag sa nog bara något...
Jag; vart var vi då? vi får börja om....

Hums. Kul var det iallafall.

Igår var jag på stan med Felicia o fyndade, ett täcke till pärlan som jag verkligen hoppas att hon kan ha, en hjälm till mig, bikini och solglasögon till mig, foundation, present till kacka. Nu är jag iallafall redo för Kroatien! Bikinin är hur fin som helst, har ju kollt på den hela sommaren, nu fick jag den till reapris :D

Jobb idag , bara fyra timmar, ett trevligt återseende med Pirre där, det var några månader sen sist;) Imorrn ska jag till min bästa av dom bästa Pärlan :)

Puss!
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej gullet! ;))))

han är ju min kompis bara! fast en snygg kompis. åh, ta med mig till kroatien! inte långt kvar nu.. nice! jag får plats i väskan. Puss

2008-09-03 @ 16:15:09
Postat av: Becca

Du vet redan om kursen nu.. det andra får du veta imorgon, promise! <3

2008-09-05 @ 22:17:03
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0