Grrr

Just nu dampar jag på min dator som inte riktigt gör som jag vill..Tänkte ju vara så duktig att tömma hela skiten så den går lite fortare, dock hittar jag nu inte alla cd-skivor som behövs för att återställa alla program, det mesta kan ju lösas senare via internet, dock har jag ett liiitet problem...

Jag kommer inte åt internet! gah! Ses om några dagar kanske..Under tiden hinner jag förhoppningsvis reda ut allt annat också, hur fan hamnar jag jämt i skiten? Det är mitt eget fel alltihopa, men vad sjutton. Allt gör jag inte med flit.. : /

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt är inte ditt fel men du är alltid med och påverkar händelserna eller vad det nu handlar om. Det känns kanske konstigt just nu men tillslut faller allting på plats, tänk inte på det så mycket. Låt allting bara flyta på ett tag så ska du se att det löser sig..

2008-09-25 @ 10:03:42
URL: http://goldticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0