En hel helg! ;)

Hej på er!

Det var ett tag sedan nu, jag är inte riktigt van vid att inte få skriva av mig varje dag...:P Min dator är fortfarande skum, men hoppas att pappa kan fixa den åt mig snart!

Helgen har bestått av jobbande och festande! I fredags jobbade jag till klockan sju, tack och lov verkade torsdagens feberattack vara över, och jag kunde på kvällen gå ut med ett par stycken från sörpingsgänget :) Inte mycket drag på Palace alltså, men som vanligt dansade jag en hel del iaf...Det blev inte många timmars sömn förrens det var dags att gå upp och möta en ny dag på City Gross. Hade mycket överskottsenergi, borde ha varit trött, men det var som att något slagit över, och jag for runt i 100km/h. Fick bland annat dela ut Actimel gratis till alla kunder, då blev man omtyckt:) haha.

Min trötthet tog överhanden sista timmen, jag höll på att slockna på plats. Cyklade hem med två flak actimel ( det ena var faktiskt till Felicia), käkade, och halvsov i två timmar. En väldigt partysugen Sandra fick mig att släpa mig upp och iväg till husby, förbi Niclas en sväng och sen till bygdegården där festen skulle hållas. Dock verkade det hela vara helt dött, det blev inte alls så mycket folk som dom hade räknat med, vilket var synd, men vi hade rätt roligt ändå :P Roligast var nog när vi upptäckte att Gustav och Viktor faktiskt tagit sig dit i sitt stora åbäke till traktor, haha, rolig syn, dom ÄR verkligen bönder dom där! :) 

Idag vakande jag o Sandra tidigt hos Niclas, åkte hem till henne och red en sväng. Sen fick jag ett ryck och bestämde mig för att åka ner till mamsingen, får ju lite hemlängtan hit ner då och då. Tänker stanna tills tisdag, äntligen fyller jag 20! och har bestämt mig för att alla barnen ska få sjunga för mig klockan sju på tisdag morgon. Myspys!

Jag hoppas att ni har haft en bra helg, för det har jag, även om jag verkligen har haft fullt upp;) That's how I like it!

Puss & Kram !
/ Josefina
 

Kommentarer
Postat av: Sara Brolin

Grattis gumman du blir ju stor idag :D hoppas du har en underbar födelse dag pussar

2008-09-30 @ 21:45:07
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/
Postat av: Sara Brolin

Grattis gumman du blir ju stor idag :D hoppas du har en underbar födelse dag pussar

2008-09-30 @ 21:45:38
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0