Min 20-årsdag...


.. Var ju som bekant igår :) Idag har jag invigt detta med en runda på systemet för kvällens utgång. Började direkt med att återgälda tjänsten att köpa ut åt dom yngre, Felicia och jag ska festa ikväll. Och alla hennes kompisar..Skoj! :)

Igår morse klockan halv sju, hördes dom välbekanta stegen i trappan nere i viken, och strax öppnades dörren. Melcher kom insmygandes och strax därefter morfar med en stor ljusstakke i handen:) Mamma, Mormor, Sebbe och Camilla kom strax efter också. Dom sjöng otroligt vackert, och till min stora chock fick jag faktiskt mormors tårta! Åt två bitar till frulle. Förra året blev jag ju inte alls firad på samma sätt, det gjorde att detta uppskattades så mycket mer!

Fick 1000 kr av mormor o morfar, plus en jättefin servis som kommer går i arv, mormor har fått den av sin mamma, och om jag nån gång får en dotter, kommer hon ärva den av mig:)

Av mamma och familjen+mostrar fick jag 2000:- att shoppa vad jag ville för under dagen! Drabbades av lite beslutsångest, och efter en hel dag på stan hade jag endast handlat för 330kr. Resten ska jag spara till en mamma-dotter tripp till ullared, ev om jag kommer på något annat:)

Åkte förbi mimmi och alex och mimmis lilla resaturant. NI MÅSTE GÅ DIT! Mimmis visthus heter det, ligger i knppingsborgområdet där nere vid skolgatan! Så otroligt god mat alltså, kyckling warpen= mums! Fi´kat är också toppen, så himla mysigt att sitta där nere!

Kom hem och firades av pappa, kacka, jimmy, hampus och farmor. OTROLIGT god mat återigen, grillat, med "hagels pepparsås" haha. Smaskigt! Hallonochblåbär rörihop kaka och vaniljsås som tårta, dom hann inte hitta min vanliga dajmstårta. Men hallå, vad gjorde de, jag hade ju fått mormors på morgonen! :)

Fick mina paket, presentkort på anderssons och duka, jä'ttefina drinkglas av bror, han har så himla bra smak alltså! jag är lika chockad varje gång! :D Fick min plattång av farmor plus pengar, och äntligen: ! En dvd med hårddisk:) Nu blir de filmkvällar här kan jag lova :) bara min dator fungerar så vet vi vart ni kan komma i vinter om ni har tråkigt :)

Har aldrig haft så många som  kommit ihåg min födelsedag, säkert är det över 50 pers, helt otroligt. HUR ska jag komma ihåg alla era? Ett extra litet tack till Felicia, fick jättesöta örhängen och ett coolt armband :) Örhängen är ju min grej och armband har jag faktiskt nästan inga, sånär som på beccas från italien och wendys från england :)

TUSEN TACK!
Det var en av mina allra bästa födelsedagar, och ni var alla med och bidrog till det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0