Mer jobb

Min tredje lediga dag sen förra fredagen. Skulle träna, åka förbi farmor o sen ner till viken o spendera tre fantastiska och givetvis galna dagar där, eftersom alla ungar är där nu när det är sportlov. Dock ringde mia imorse, grattis 14-21.30. tack så mycket sa jag, ögonen förvandlades till dollartecken( eller kanske till svenska kronans tecken) och i huvudet sa jag adjö till ännu en ledig dag. Dock ska jag försöka hinna med en del innan jobbet ändå, farmor, lämna in min ipod, handla julgrejer på jobbet, tja, de blir en del:) Kommer vara trött ikväll. Imorrn blir de iaf finspångs badhus;)

Nej nu ska jag sätta fart, ska sätta igång andra avenyn medan jag sminkar mig, här tar vi vara på tiden! ;)

Ha de bra idag!

Puss!

/ Josefina


Snart är jag hos en av mina favoriter, sötungen Spencer :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Höstlov, inte sportlov.. ;)

2008-10-28 @ 11:40:29
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0