Late night

Igår firades Munken 20-årsdag, grattis grattis igen, och ett extra grattis till Anna också, nu är vi inga tonåringar längre!

Efter mycket trevligt förfestande släntrade vi in på Palace, som givetvis var ganska dött, klockan var ju bara kvart över elva, men de kom igång rätt bra faktiskt. Sandra och Gustav dök upp, vi dansade inte riktigt lika mycket som vi brukar, tack vare sandra lyckades vi hamna i viphörnan och blev bjudna på dricka och trevligt sällskap...:P

Dock är mitt vanliga kaos ett ännu större kaos nu. Det är som alla säger, jag får skylla mig själv. MEN jag tycks visst inte kunna tänka först och göra sedan, och jag antar att mitt liv alltid kommer att se ut såhär, alltid är det ju något och den senaste tiden har de varit alldeles för mycket.

Nu tänker jag rymma! Åker till England, Colerne och julie och alla ungar på onsdag. Det borde kunna ordna upp ett och annat....Hoppas jag.. : / Det enda som behövs är ju en liten vägledning till vad jag faktiskt vill. Det ändras hela tiden från dag till dag, inte konstigt att det är svårt att bestämma sig!

Jag får ge er en puss från den förvirrade..

Kommentarer
Postat av: sluggo

Welcome to my life:D.. .Haha jäkla mamma som skulle ge oss den där spontaniteten.. Man går runt sig själv:P

2008-10-05 @ 21:04:06
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0