Shopping och vindrickande

Ja, shoppingen vart ju tja, dyr. Kopte ett ar jeans, tva trojor, massa underklader o sadara. Var nere igen idag med Eria och Lotta, en annan finsk aupair harifran. Kopte Bens cookies med bastaste! Naja dyrt var ju ordet, ca 200 pund har nog gatt at sammanlagt med mat o allt. Mindre kul, men jag har ju faktskt sparat punden for just detta syftet: att spendera pa allt och inget! Nar jag kommer hem blir det nya tag med ekonomin igen;) Yeah I wish.

Saa igar gick jag hem till Becky, traffade lilla busungen, gah alskar lillpojken han ar sa rolig. Toby och Connie hamnade i slagsmal pa eftermiddagen vilket resulterade i en gratande toby, en arg, skrikande gratande connie, en mycket arg fortvivlad erica och en lagom forstaende "no big deal" Josefina. Allt redde upp sig, alla sa forlat, nastan, och det mcket tack vare mig faktiskt, maste fa ta pa mig de:)

Pa kvallen tyckte Julie att vi skulle folja med till puben har i colerne, sa vi gick dit, erica drack nagra glas vin har och nagra gls vin dar, vilket blev en hel del. Ja drack tva mycket stora glas, gratis ar gott, och inte lika kul nar man ska sova och allt snurrar. Mycket rolig kvall var det, julie,nick,jag,erica,becky,emma och stundom sian:) kom hem sent. Vaknade och gick upp halv 8 imorse,da jag skulle vara barnvat at spencer vid 8. DOCK kollad ejag obilen, vilken fortfarande ar svensk tid, sa kunde sovit en timm langre egentligen.

Ikvall lagar Nick mat till min ara, vilket ju bara ar toppen:) Alla ska dit, aven Lotta, sen ska vi fyra tjejer ut och gora bath osakert :) Hehe. Forsta gangen jag festar till det i england:) Finns bara en hake: Tidigt imorgon bitti kor julie upp mig och vi ska till stallet och "lift all the beds" som de sa fint heter, vilket innebar att man i princip tommer varenda box pa en veckas skit. Sjukt hart arbete, jag ber till Han som bestammer att jag skonas fran baksmalla imorrn...

C u l8er!
Josefina Xx

Kommentarer
Postat av: Sandra



Hoppas du har en trevlig vistelse i England. :)

2008-11-08 @ 21:08:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0