Party, Ceasar, och Castle Combe

Ar sa sjuuukt trott att jag somnar mitt i en mening snart. Hade roligt igar, det kunde dock varit roligare, engelsman bjuder inte riktigt p sig sjalva pa dansgolvet. De far mig att framsta som rena, tja kommer inte pa ngot bra ord. Men det var roligt, manga skratt och mycket forvirring nar jag rakade prata pa svenska med tjejerna fran Bath. Svart att blanda svenska med Lotta och Erica, med engelskan till resten. haha.

KOm hem kvart over tva, sov jattedaligt, hade nogg feber tror jag. Halv nio imorse akte vi till hastarna, jag red Ceasar, underbar hast men alltsa...Jag behover en del traning for att kunna stanna honom. Vi galopperade och istallet for att stanna dar jag planerat, fortsatte han som ingenitng ca fem hundra meter till. Hum....

Efter mockning vart det hem for en snabb lunch, redan har hade jag kunnat duscha o sova, men icke Tre och en halv timme efter lunchen var vi tillbaka vid bilen efter en laaaaangpromenad runt i castle combe, som ar englands mysigaste by! Det regnade nastan hela vagen, mina gummistovlar var tre nummer forstora, basmallan borjade komma, och vi hade mycket trevligt iaf:)

KOm hem, nice bath:) sitter har o vantar pa en sjukt bra sondagsmiddag ala england, med tillhorande efteratt.Sen blir de sangen for mig....

2 dagar kvar nu. Gjrt av med tva tredjedelar av mina pengar. Bra tajmat:)

Josefina Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0