Allt kan vara för bra för att vara sant...

Helgen var toppen! Utgången på lördagen, ja ni behöver inte veta allt, men det kändes bra att gå ut efter så många dagars jobb och känna äntligen ledig! Förfest hos albin, sen vart de otten. Sen vart de tja, efterfest om man kan kalla de så, vad säger du kristina? Haha. Allt kan vara för bra att vara sant. Det var ju sant. Till viss del. Så utrycket stämmer ju;)

Imorrn smäller det! Då försvinner jag härifrån Sverige ett tag, nya äventyr  ( om än ett kortare sådant) i England väntar! Ska bli sååå kul att träffa dom igen! Bonfire night med brasa o kolor som knäcker av tändernaa, mums;)

Min lilla Pärla gick fint igår och idag också. Jag är så lycklig för att hon är min!


Ta hand om er här hemma! Får se om det blir något bloggande därifrån :)

- Och mormor. Mamma har min mailadress, vill inte lägga ut den här, finns risk att få så mycket skräpmail :) Tacka mormorsmor så mycket från mig, hoppas vi kanske har tid att åka och hälsa på dom igen när jag kommer ner? =)


Puss & Kram
  // Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0