Valborg!

Ja. Valborg vart ju inte riktigt som planerat. Blev inringd till jobbet, 15-21.30. Toppentid. Men skam den som ger sig, lyckades ändå ta mig ut till gänget på uvmarö, klockan var ca 23.00 när jag klev in i stugan. och vilken vacker syn! Haha.
Folk som sitter och halvsover i fotöljer.. Hade jag kört i en timme sent på kvällen för o komma fram till detta? Nej vet ni vad. Försökte få lite konversationer gjorde, två timmar senare kröp häften till kojs, tre kortspel senare ( jag vart president en gång, vice två gånger, det säger inte lite om min magnifika kortspelstalang;)  så drog även tysken och karolina sig tillbaka vilket innebar att jag, hannes,macke och hampe satt kvar uppe. Fick hjälp över telefonen av rikard och gänget till att besvara frågorna i "hur fan visste du det?" .

Det ser rätt livat ut på bilderna ändå?:P
 

   <-- Lite bus    Innebär att Macke fick torka upp utspillen öl..;P

Myckt skratt, lite bus( kan bara säga att det innehöll vatten, trädgrenar och en arg munken) senare, låg även jag i sängen. Vaknade skapligt, jag och Becca var duktiga och städade allt, lovisa kom in och diskade med:) Sen åt vi en välförtjänt frukost:)



Dag för hemfärd, lyckades ta mig upp till tåget med motorcyklar, träffade mamma,ove, rasmus,melcher och Sebbe. Det var en av killarna i en av bilarna som blinkade lite vackert till mig, varpå sebbe säger " Såg ni vad den killen gjorde, han blinkade till mig, såhär *blinkar med ena ögat'". Mamma och jag skrattar, säger tyvärr sebbe det var nog inte till dig. Haha. Stackars.



Träffade viktoria, hennes kompis och två barnvagnar. Den närmsta timmen(två) spenderade jag med en bebbe i famnen vid namn jaqline(hur de nu stavas). Underbara blå, oftast glad, men alltså. Kan bara ge er ett råd. Ta inte hand om en skrikig bebis med sockervadd i handen. Kan bara sluta på följande sätt:  
Barnet får hela handen fullt med sockervadd sen hon med sina plötsligt långa armar lyckats nå, varpå barnet blir glatt och slickar i sig allt medan banvakten sakta övergår till panik, försöker få bort som mycket som möjligt, lägger i paniken sockervadden på vagnen, ja, ni kan nog tänka er hur det blev. Tja. hum. Behöver jag säga något mer? Jag rymde snarast till farmor...

Spelade kort med farmor  och sirkka, ruskigt roligt.) Vem har sagt att pensionärer inte har humor? Just nu är dom det roligaste jag har..Annars ser helgen död ut. Det bli nog jag framför datorn, jag framför tvn, jag i kassan på CG i nio och en halv timme, jag i sängen, tja ni vet. Bra helg. Och trots att min inkorg på mobilen är överfull med ett aldrig så varierande antal avsändare är jag inte nöjd. Har fått höra tillräckligt de senaste veckorna att der är mig det är fel på, att det inte är jag som anstränger mig. Fel. Ledsen. men Just nu har nii alla fel.. Har aldrig kämpat så mycket som nu. Det är ni som bestämmer vad ni ska ge tillbaka.

Annars?Tackar så mycket Hannes för ett utmärkt ställe att fira valborg på, tackar Becca,Nockis,Hannes,Lovisa,Kroon,Munken,Tysken,Karolina,Macke och Hampe för trevligt sällskap:)

Kommentarer
Postat av: sara

Min lilla nicole (karro) har du ju på bild :D

2008-05-28 @ 06:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0