=> Oplanerat är bäst?


Morgon. Jag vaknar. Känns som jag blivit överkörd av en lastbil ( inte för att jag i praktiken vet, men ni förstår vad jag menar..). Kollar klockan. Herregud. Kvart över elva. Aldrig har jag sovit så länge utan att vakna efter klockan sju!

Gick upp, bestämde mig hux flux för att följa med Kacka till Maxi och shoppa, fick med bus också:) Hittades skor, en superfin skjortklänning och ett par snygga svarta shorst. Är mycket nöjd, gråter gör väl kontot mitt, sista shoppingen för den här månaden blir nog i ullared...Sen MÅSTE jag spara. Måste hyra in någon konsult eller såsom kan visa hur jag ska göra... Annars kommer jag väl aldrig härifrån..

Annars slappades det mest, en långpromenix med Kackis hann jag med, inte klokt vad bra vi kommer överens när de bara är vi. Mja, förutom undantaget med sängen, hampus har fått två, jimmy en, jag ingen. Tycker jag borde få en men dom andra tå växte ju ur sina. DÄRFÖR fick dom nya. Men hallå? jag har växt ur min på bredden. Sover numera rakt över min dubbel, kommer aldrig få plats i en nittiosäng igen! Ge mig en ny NU!....

Imorrn går jag till skatteverket o ser till att jag får mer pengar, sen kanske jag träffar Viktoria, kankske träffar Emlan och så ska jag träna.. Bort med allt godis jag lyckades trycka i mig idag, gud vad onödigt gjort! En söndag liksom..

Nej. nu ska jag se andra avenyn i förväg i brist på annat. Missar ju på tisdag, då kan jag lika gärna förstöra imorrn. Hyllar Svt för att dom lägger ut sina program på nätet. Bästa dom kommit på någonsin, speciellt under min englandsvistelse.;) Dit vill jag föresten tillbaka mer än någonsin. Jag har ett par vackra blå, men vad jag såg var ett par vackra bruna...

// Lägger till en grej. Eller snarare tar bort. Svt hade inte uppdaterat. Kan lika gärna gå o sova. Har inget bättre sätt att spendera kvällen liksom...:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0