>> Nu kan jag sätta bock för premiärdoppet :)

Efter en härlig kväll i fredags var det dags att ta sig till Bränntorp. Jag och Pappa hade toppendagar. Vi solade, grillade, jobbade ( jag oljade stolar, lagade mat och chock: Klippte hela gräsmattan:) Ingen större bedrift egentligen men har inte gjort de förut. Som jag sa till Sandra, jag börjar bli händig;)  På lördagkvällen efter en perfekt grillad måltid var det dags för bastu och: Premiärdopp!

16 grader var det i vattnet, ehe jag hade inte lite ångest. Men jag kom i, det finnns bildbevis, måste bara lägga in från kameran först. Jag avr nog i ca två sekunder, hehe. Före grabbarna i år iaf, wuhuu!

Kom hem, bestämde mig direkt för att byta o och dra på träning, sen vart de o glo på serier resten av kvällen. börjar bli nörd...(A)

Idag ska jag till Sandra och rida en sväng, sen får vi se hur mycket som blir kvar av kvällen:) Beccabus blir en Ängland igen, du får ha toppendagar vännen! :)

// Josefina


Kommentarer
Postat av: Becca

Tack gumman.. innan du hinner blinka är jag hemma igen. Ha det minst lika bra här hemma! På återseende vännen! Yamatwfeae (L)

2008-05-12 @ 11:25:43
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0