--> Ullared igen:)


Oj ja. Igår klockan kvart över fyra ringde Sandra och väckte mig, hon hade åkt. Klockan fem åkte vi från stan i utökat sällskap av Jenn:) Halv nio var vi nere, hittade rätt direkt:) Till skillnad från alla problem jag räknat med efter turerna med familjen Brandtberg;) Skulle tro att de beror på att vi åkte den enklast vägen, inte den närmaste;)

Hittade massa saker, ska inte dra upp allt, men en jacka, jeans, några tröjor och sådära:) Kontot ekar som Pirre sa, men det var det värt ;)  Bara solglasögon som saknas nu och ballerina skor. Måste nog göra en operation av fötterna först, alla skor verkar ha krympt, ingen passar mina megafötter. Skulle mäta exakt vilken storlek jag har på en av skoaffärerna i ullared, gissa om jag blev trumpen när min bigfoot inte ens fick plats i mätgrejen:(

Idag var en hästig dag igen, sov hos Sandra, slocknade fort igår och sov tungt. Hovslagaren (barfotaverkaren som de heter) kom så nu är alla hästar fina i hovarna utom aragorn, de tar väl ett halvår innan han blir bra, om han blir de. Pärlan blev urtjusig i sin nya vojlock, jasen fick ny sadelgjord eftersom Pärlan var för tjock, och vi red på en mysig men jobbig ridtur i värme och utan stigbyglar på slutet:) Kom hem, gick på en snabb långpromenix runt strömmen med Eme och hennes moster pust o flås, inte riktgit ändå..:P

Imorrn kommer AIK, svarta och gula ska vi stå där och vinka till förlorarna på andra sidan. Vad jag vet är de jag, Becca, StorNockis och lillNockis som ska dit:) Wuhuu hoppas de blir otten innan;)

Ska hämta min telefon imorrn med, om den nu kommit...Wie =)

\\ Josefina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tvivla inte, Aragon kommer att bli bra! :)

2008-05-07 @ 22:16:11
URL: http://goldticket.blogg.se
Postat av: sanna

hej!

undrar bara om du med Bränntorp, menar Bränntorp, ridskolan, som ligger efter krokek på väg till djurparken?



eller är det nåt annat bränntorp?

vore väldigt glad för svar.



MVH Sanna

2008-06-13 @ 17:46:48
Postat av: Sanna

Hej igen.

Om det är Bränntorp du skriver om, undrar jag om du känner till Paz? Han finns ju inte längre. Jag skötte honom ett antal år, men fick aldrig veta vad som hände honom. Jag bor inte längre i Nkpg och har inte haft nån kontakt med Fia på flera år.

Skulle vara tacksam om du svarade.

2008-09-09 @ 15:31:28
URL: http://shajsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0